- A www.2brand.hu online webáruház a Monobrand Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság üzemeltetésében van (továbbiakban: "szolgáltató" vagy "vállalkozás").
- A szolgáltatót nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
- Nyilvántartásba vételi szám: Cg. 01-09-883290
- A szolgáltató cég neve: Monobrand Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
- A szolgáltató székhelye: 1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
- A tárhelyszolgáltató neve székhelye: Hosting-Solutions Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, 1041 Budapest, Závodszky Zoltán u 29.
- A tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@hosting-solutions.hu


I. A megrendelések leadása a 2brand.hu internetes webáruházban elektronikus úton történik. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a szolgáltató elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A szerződéskötés csak magyar nyelven lehetséges.

II. Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a szolgáltató a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.

III. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre.

IV. A szerződés nem írásba foglalt szerződés, távollévők között kötött szerződésnek minősül, a megrendelés iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma.

V. A szolgáltató nem vállal felelősséget az önhibáján kívüli esetleges rendelés nem teljesítésből, késésből, a szolgáltatás leállásából vagy üzleti és/vagy magántermészetű információk elvesztéséből, ill. egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

Ügyfélszolgálat: ha bármilyen kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal munkaidőben (hétköznap 9.00 - 18.30 óráig)
Tel: 06703640001
E-mail: info@2brand.hu


Válassza ki az Önnek tetsző termékeket, majd tegye a kosárba, a "KOSÁRBA TESZ" gomb megnyomásával. Ezután töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot utána pedig válassza ki a fizetés módját, majd kattintson a "MEGRENDELÉS" gombra a lap alján. A MEGRENDELÉS gomb megnyomását megelőzően a szolgáltató felhívja vevő figyelmét különösen az alábbiakra:
- a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben;
- a szerződés szerinti termékért vagy szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről vagy - ha a termék vagy szolgáltatás jellegéből adódóan az ellenértéket nem lehet előre ésszerűen kiszámítani - annak számítási módjáról, valamint az ezen felül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról vagy a postaköltségről), vagy ha e költségeket nem lehet ésszerűen előre kiszámítani, annak a ténynek a feltüntetéséről, hogy további költségek merülhetnek fel;
- A gomb megnyomása fizetési kötelezettséggel járó megrendelést jelent.

Végül az Öntől kapott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, mellyel igazoljuk a megrendelés beérkeztét. Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott valamelyik üzletünkben, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük a Vevő felé, hogy nem tudjuk teljesíteni a megrendelését.

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A futár átadja a csomagot, Önnek pedig a futár részére készpénzben kell a termék ellenértékét kifizetnie.

Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a kiszállítást megtagadjuk és a Megrendelőt csak az üzleteinkben szolgáljuk ki. Erről azonban az érintettek külön tájékoztatást kapnak.

Az átutalási megbízás kitöltéséhez szükséges cégadataink:
Monobrand Kft.
Cím: 1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
Cégjegyzék szám: 01-09-883290
Adószám: 13985581-2-42
Közösségi adószám: HU13985581
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank: 12010453-01162337-00100006
S.W.I.F.T kód: UBRTHUHB


Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 10-14 óra között.

Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott valamelyik üzletünkben, ebben az esetben e-mailben, vagy telefonon jelezzük a Vevő felé, hogy nem tudjuk teljesíteni a megrendelését.

A házhoz szállítás Magyarország egész területére, egységesen 1000,- Ft költséggel történik a GLS futárszolgálattal. 50.000,- Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes.*

Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is, itt azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot ( munkatárs ,szomszéd).

Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. (Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni!) A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik. Cégünk a szállítást a rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül teljesíti, amennyiben probléma merül fel ezzel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk értesíti Önt!


1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Monobrand Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő..5, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással (szolgáltató) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Monobrand Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

A szolgáltató a termékekre jótállást nem vállal.


Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Monobrand Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
e-mail: info@2brand.hu
Tel: 06703640001

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha a fogyasztó a szerződés alapján terméket vett át Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Ide kattintva letöltheti a elállási/felmondási nyilatkozatmintánkat.


Panaszkezelés

A panaszügyintézés (ügyfélszolgálat) helye:
Monobrand Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
e-mail: info@monborand.hu
Tel: 06703640001

A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Online vitarendezési platformt (ODR)
ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr
Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további információkat a fenti link használatával elérhető webhelyen talál.

Békéltető testület eljárása

A szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A vevő fogyasztói jogvita esetén jogosult az illetékes békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Az eljárásra a fogyasztó (vevő) lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó (vevő) belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás (szolgáltató) vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A testületek elérhetőségét megtalálhatja a bekeltetes.hu oldalon.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület látja el a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti tagállami online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait.

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság eljárása

A fenti hivatalok fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértések esetén kereshetőek fel érdemben. Ilyennek minősülhet, ha a szolgáltató, kereskedő nem ad választ a fogyasztó panaszára, megtéveszti a fogyasztót, vagy egyéb jogsértést követ el. Nem tartozik a fogyasztóvédelmi hatóság illetékességi körébe a fogyasztó és a kereskedő közötti vitás kérdés rendezése. Elérhetőségek: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/

A szolgáltatónál nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.


Kellemes vásárlást kívánunk!

*Felhívjuk minden kedves vásárlónk figyelmét, hogy kuponos vásárlás esetén a kupon értékének levonását követően megmaradt összeget vesszük figyelembe az 50.000,- Ft feletti összeghatár után járó ingyenes szállításhoz!



Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot.
Hozzájárulok ahhoz, hogy a Monobrand Kft. hírlevelet, ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően. *
logo